FANDOM

Królestwo Narodów Zjednoczonych- federalne królestwo położone w południowo zachodniej Polsce. Otrzymało nieoficjalną niepodległość od RP. W skład federacji królewskich wchodzą:

  • Krosowo
  • Rygosławia
  • Angolia- Kortygea

Ustrój polityczny Królestwa Narodów ZjednoczonychEdytuj

KNZ (Królestwo Narodów Zjednoczonych) jest monarchią rządową. Najsilniejszą władzę w państwie oraz władzę zwierzchnią nad królestwami zależnymi od KNZ posiada Rada Departamentowa. W skład tej rady wchodzą prezesi poszczególnych departamentów. Głową państwa jest monarcha. Monarcha nie posiada praktycznej władzy lecz odpowiada w imieniu narodu. Jest osobą honorową i reprezentującą państwo na arenie międzynarodowej. Król nadaje stanowiska, mianuje szefa rządu, na prośbę 2/3 narodu ma prawo odwołać rząd.

System partyjny KNZEdytuj

W KNZ obowiązuje system dwupartyjny, w którego skład wchodzą 2 partie polityczne: Partia Wolności (FP) oraz Partia Związku Robotników (W'P).

GospodarkaEdytuj

Państwo jest bardzo bogate w złoża brązu, metalu i drewna. Należy do jednego z najbogatszych w tej sytuacji. Jedyne jeziora to Greenpol (Krosowo) i Pillborg (Angolia- Kortygea).To flaga i godło KNZ.
Królestwo Narodów Zjednoczonych
Język urzędowy polski, angielski Stolica Krosowo (miejsce władz KNZ)
Ustrój polityczny monarchia rządowa
Głowa państwa król Henryk I
Szef rządu premier David Donnald
Powierzchnia całkowita nie zmierzono
Waluta funt krosowski, cent
Utworzenie Akt Federalny
Religia dominująca goteranizm (kościół regionalny, zależny od papieża)
Kod samochodowy

KRS- Krosowo A-K- Angolia- Kortygea RGS- Rygosławia

Kod telefoniczny 5,6,7
Domena internetowa .pl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki